Saturday 2 June 2012

kucing hitam


assalammualaikum..
sawat dii kha..

terkejut dan kelakar..
pagi tadi lepas je aku sampai di Unisza ney.. aku duduk lepak dalam bilik senior aku dulu..
sementara na tunggu pukul 10 pagi kn.. na amek kunci..

tepat jam 9.50 pagi aku gerak ke foyer.. sebab da janji kan dengan kawan-kawan aku na jumpe pukul 10  pagi kt foyer..

lepas je aku amek kunci bilik dari abang - abang senior tu.. ada la dengar taklimat cikit..
abis je taklimat terus teman kawan aku pergi amek beg and terus ke bilik..tinggal kn dulu barang-barang aku kat surau..

lepas je letak barang-barang kawan aku dalam bilik ney.. kite orang keluar balik na angkat beg aku pulak.. tapi sebelom ambil beg aku kite orang singgah dulu kat farabi.. ane la tau kn ad barang kite orang yang tertinggal ke.. lagi pon na tengok stor kunci ke tak.. sebab na amek barang..

di sebabkn stor bawah kunci.. kite orang naek la stor atas pulak.. barang kawan aku ada dalam stor atas..
lampu tingkat atas pula terbuka.. ingat kn ad orang.. da satu pintu terbukak.. baru je na menjenguk.. kucing hitam pon keluar.. ape lagi langkah seribu la kite orang... perghhh punye la terkejut tahap gaban..
terus bla g amek barang aku yang di tinggal kn di depan surau yang berdekatan dengan foyer 2.

.

ney la dye muka kucing yang wat aku ngan kawan aku terkejut berok tu..
hahahha..

| the end |

No comments:

Post a Comment