Sunday 11 March 2012

meeting pertama organisasi 3P aku..

assalammualaikum..
haii..
sawat dii kha..
lama sudah tak update blog kn..
bukan da lame tak update da lame tak buka je..
huhu..

pukul 10 malam td, 
aku ad meeting untuk pelantikan exco 3P yang baru...
buat julung kali nyer aku terpilih menjadi exco..
alhamdulillah..

tak sampai setengah jam aku duduk dalam bilik mesyuarat tu..
2 kali nama aku di sebut oleh orang yang same..
terima kasih En. Khairul Latif sebab mengetopkan saye k..
tapi saye tak nak..
da la sebut name aku tok jadi ydp ngan s/u...
emg tak aku nak jadi..
berat kowt jawatan nyer..

last3 aku pilih jadi exco publisiti n komunikasi..
same berat je pon tugas nyer..
hahha..
belom pape keje aku da same banyak dengan s/u..
nak wat cam ne da exco kan..
time je la..
tapi yang sedih nyer la...
aku terpakse balik kampung halaman aku lambat..
kene la pegi tukar tiket bus..
juz na tunjuk kn komitmen aku dalam exco je..
huhu

*aku harap aku dapat menjalan tugas yang telah di amanahkn dengan baek da jaye...
~~amin~~

No comments:

Post a Comment