Monday 19 December 2011

hai...
da berape lame agak nyer aku tak update blog..
lame kowt...
huhuhu..

aku bukan na update pasal ney..
aku just na luah kn perasaan je..
semenjak due menjak nie..
hati aku rase tak menentu..
sakit je sentiase..
orang baru kene kan aku cikit je..
tapi aku da terase mcm na giler...
kadang-kadang aku rase na nangis..
n bile aku na nangis..
aku akan bukak la cite korea ngan cite jepon yang sedih...
aku layan la perasaan aku mase tu..


aku rase aku da jadi cam dulu...
temenung je sentise...
dok layan perasaan macam na gile..
menangis sentiase...


aku pon tak faham ngan perasaan aku sendiri..
na kate aku sedih sebab shahri...tak..
na kate aku sedih sebab hani..pon tak..
na kate aku sedih sebab duet...pon tak..
maybe perasaan je kowt...
aku perlu kan suasana yang tenang tok menenang kn perasaan aku
yang gundah ney..

tak saba nyer na balik rumah...
walaupon rumah aku agak kecil tapi tenang...
rumah je la yang dapat tenang kn fikiran ngan lapang kan dada aku ney...


GOOD LUCK NISA
:)





No comments:

Post a Comment