Monday 9 July 2012

no life again with them...


assalamualaikum..
sawat dii kha..

kat u aku ney mewajidkan seluruh pelajar sem 3 untuk mengambil kokurikulum..
so aku pon mendaftarkan diri pada Ko Khidmat Masyarakat...
Mula-mula aku ingtkan tak ramai la budak yang join khidmat masyarakat..
khidmat masyarakat kn.. siapa je yang sanggup... aku pon belom tentu lagi sanggup..

dan aku tak sangka pula yang aku ney akan di lantik sebagai bendahari... terima kasih la pada Syazwan Zainuddin a.k.a mamu tu sebab mencalon kan nama aku..
secara kebetulan juga.. semua yang jadi MT, semua nya bekas PM..kebetulan sungguh..
huhuu...




 bila tengok balik gambar-gambar ney da macam lawatan sekolah pulak..
masing-masing muka macam budak sekolah.. dengan pakai baju sama bagai...
hahhah..

wey korang.. thanks sebab sudi ajak aku keluar untuk tolong carikan rumah ynag nak di gotong
royong kn sampai jumpa..
huhuu..

| the end |

2 comments:

  1. saya cegu anda yer.........jgn lper

    ReplyDelete
  2. saye xpena lupe sape cegu saye.. hahhaha :P

    ReplyDelete