Friday 6 July 2012

Sweet 19...


assalamulaikum..
sawat dii kha...

happy bezday to me..
happy bezday to me...
happy bezday happy bezday..
happy bezday to me...

" make a wish "



hahhah..
thanks kat semua yang wish aku..
thanks pada yang bagi hadiah secara rahsia kat aku..
thanks pada sape yang ingat bezday aku...
thanks gak kat family aku sebab makan secret recepi tak tunggu aku balik..
wueksss :P


macam tak percaya je umur aku da 19 tahun.. rase cam budak sekolah je lagi kan..
 " ira, nmpk cam 19 tahun tak aku" ira pon jawab " tak langsung, kecik je cam budak-budak "
macam budak-budak dia orang cakap kat aku.. dia ingat dia tu besau sangat ke.. hahhah..

~~sowie la aku tak belanje korang makan KFC macam sem lepas.. bajet lari la sikit~~
huhu ;)))

| azam baru aku selepas mencecah 19 tahun ney ialah aku na jadi seorang yang sentiasa berfikiran jauh dan matang.. sentiasa menerima keputusan walaupun keputusan tu amat memilukan hati dan perasaan aku.. menjadi seorang yang amat bertanggungjawab dalam melaksanakan tugas |

~~ amin~~


No comments:

Post a Comment