Saturday 23 June 2012

seminggu jadi pembantu mahasiswa (PM)


assalammualaikum..
sawat dii kha..

aku na cerita la pengalaman aku jadi pembantu mahasiswa a.k.a PM la singkatan dia..
bukan senang sebenar nyer jadi PM ney.. kene isi borang la, e-mail kn kat orang hepa.. banyak keje kowt..

aku pon sebenarnyer ad isi gak borang 2.. penat aku isi.. ingat na hantar la.. punye la skit hati aku internet kat rumah aku tu lembab cam kura-kura.. kura-kura pon laju.. hahhah..

so jadi PM ney macam bidan terjun la.. di sebabkan tak cukop orang aku dipanggil menjadi PM..

seminggu jadi PM adalah satu pengalaman yang paling penyeronokkan da memenatkan..
seronok bila kita orang semua bersatu la melakukan tugas.. memenatkan bila dok menjaga junior-junior baru ney...

but at the ending of the program we all feel very happy..
coz all program sepanjang Minggu Mesra Mahasiswa tu berjalan dengan lancar...

~~alhamdulillah~~

di antara gambar-gambar kenangan sepanjang MMS...







No comments:

Post a Comment