Thursday 14 June 2012

first time outing together...



assalammualaikum..
sawat dii kha..
kali pertama keluar bersama mereka..
Nana, Asilah dan Hayati..
kelakar gile keluar dengan dia orang.,

dapat juga aku merasa naek bus kemana saja tu.. tapi macam menyeram kn juga la..ad seorang pakcik tu asyik dok pandang aku dari la aku dudok depan dia sampai la aku dudok belakang dia.. ape yang tak kene nyer aku ney aku pon tak tahu... rase nyer aku biasa je..
ok tinggal kan hal yang tak menyeronok kan.. sekarang kita pindah ke hal yang lawak kerika bersama dengan mereka..
huhuhu

mula-mula sekali Asilah la a.k.a bachok.. dia tak pernah buat pos laju.. so diapon tak tahu cara na buat pos laju.. nasib baik la ada aku, nana dengan yati.. kalau tak sampai gak nyer surat 2.. hahhaha..

lepas je kite orang semua kaluar dari pejabat pos kat giant tu.. kami pon dengan keadaan perut yang bekeroncong pon pergi ke McD.. na makan.. aku pon order la McD chicken fodover ( aku pon tak asti ejaan nyer cam ne.. ) yummy..yummy


tapi yang lawak nyer.. kawan aku yang bernama Asilah la.. dye bole lupe ape yang dia nak..
aku ngan akak casher tu punye la penat na faham ape yang dia mintak.. macam-macam aku sebut..
last dye na resit je.. perghhh pening gile otak aku mase tu..

yamg paling lawak bila dia minum air..
silah : air lemon tea pon rase cam air coke..
kite orang pon pandang sesame sendiri sampai la
nana : tu air aku.. air aku memang la air coke..
hahhahaa..
silah.. silah.. wat lawak pulak dye..




lepas habis makan kite orang pergi MYDIN.. Nana, Yati ngan Silah na beli barang.. aku teman je..
 sambil pilih barang sambil aku ngan dia orang bergambar..
bak kata Mai jangan la bagi camera ke HP yang ada camera kat aku .. comfirm penuh memory.. hahhaha..


tapi yang paling best la.. bila kite orang dapat tahu yang sebenar nyer kite orang da terlepas bus..
masing-masing muka cuak....
tepon sana tepon sini.. na mintak tolong sape-sape tolong amek kan,..
da la aku terlepas meeting.. risau gila aku..

tapi tak da sape-sape pon yang free na amek kami... perasaan takut tu hanya tuhan je yang tau...
tapi nasib baek la ad teksi lalu..
ohh thanks God..
ada juga teksi petang-petang gini..
bersyukur sangat dapat juga pulang ke UNISZA dengan selamat..

ney la dia muke-muke keletihan..
hahhah..



| wey kowang thanks ae sebab ajak aku keluar same..emg best la kuar ngan kowg.. hope lepas ney dapt la aku keluar lagi ngan kowag lagi naek bus keranda @ bus kemana saja 2.. |
hahhaha...
:-))))



No comments:

Post a Comment