Sunday 10 June 2012

rase terasing sangat..



assalamualaikum..
sawat dii kha..

sudah seminggu aku menjejak kan kaki di UNISZA ney..
baru semalam aku menjejak kan kaki di kolej kediaman yang telah di tetapkn oleh pihak UNISZA..

aku ingat kan tak de la pape kn.. sbb 2 aku tak check betol..
perghhh.. banyak gila kekurangan kat blok 2..
tension gile..

bilik air pulak memag betol-betol menyeram kan.. takut seyh na mandi..
sampay la terpakse suruh roomate baru aku teman..

sekarang ney na cerita tentang roomate baru aku pulak..
roomate aku yang sekarang ney bukan lagi roomate aku yang dulu..
roomate aku yang dulu bukan satu kelas ngan aku tapi satu fakulti dengan aku..
roomate aku yang sekarang pulah bukan satu kelas dengan aku mahu pon satu fakulti ngan aku..
tapi dye dari fakulti kontemporari islam.. nama sengkatan  FKI..

sunyi la gak kn duduk blok yang jaoh dari kawan rapat.. kawan yang meriah...
bukti nyer malam tadi satu bunyi bising pon tak de kat blok aku.. sunyi gila..
keadaan ney buat aku rasr macam terasing...
dengan budak kelas aku dudok bilik yang jaoh-jaoh dari aku...
dengan aku dudok hujung sekali..

aku harap aku dapat la memeriah kan blok juwairiah 2..

~~ amin ~~

No comments:

Post a Comment