Saturday 2 June 2012

maaf diberi dan diterima..


assalammualaikum..
sawat dii kha..

da lama aku na wat entry pasal maaf diberi dan diterima ney.. just tak kesampaian je..
memandangkan pagi yang hening lagi dingin ney aku still tak de apa-apa program biar la aku bercerita tentang entry ney..


first, sekali aku na ucap kan terima kasih la pada Muhd Hazziq Yahaya still anggap aku sebagai seorang sahabat walaupon hati aku sedikit demi sedikit melupakan persahabatan ney..

sebenar nyer aku da lama na minta maaf dengan dia atas kesalahan yang aku pernah buat pada nya.. cuma tak kesampaian je.. tapi akhir nya ucapan maaf tu terucap juga apabila dia yang memulakan dulu conversation di facebook dan dia yang memulakan ucapan maaf itu dulu..

thanks la sebab sudi memaafkan aku.. walaupon aku banyak buat kau sakit hati dulu...

| ya Allah, kau kekal kn la persahabatan kami ini, kau elakkan la kami dari permusuhan, dan kau berikanlah keredhaan terhadap persahabatan ini |

~~ amin~~


No comments:

Post a Comment