Friday 18 November 2011

koku..koku..koku..!!!!

aku ingat lagi hari ape yang paling aku tak suke mase kat sekolah dulu..
aku tak suke hari rabu...
sbb hari rabu kat sekolah dulu ade koku..
penat gile mase 2..
da la banyak buku na kne bawa..
ade perhimpunan pula 2..
wajib bace buku la 2 mase perhimpunan..
da la tak bole bace buku sekolah..
kene bace buku yang 240 muke surat punye..

beg da la berat...
tak muat na letak buku dalam beg..
kene pegang la cikit..
da la 1 subjek 4 buah buku..
perghh tension..
ni na kene tmbh 1 lagy buku tebal yang 240 muke surat..
sakit gile hati aku..

pastu da la hari tu wajib pakai baju koku..
2 xpe lagi la..
yang paling aku tak suke..
ape lagi kawad kaki la..
2 la bende yang paling aku tak suke na wat dari sekolah rendah lagi..

aku pon tak tahu nape aku tak suke kawad kaki..
aku pena cube la gak masok kawad kaki..
satu , dua, tiga hari aku ok lagi la..
masok hari ke-4 je..
aku mesti lari..
da tak snggop..
bukan nyer kene dende pon..
cume aku tak suke je..

sebab 2 la aku klu badan unifrom aku masok puteri islam..
tak da kawad..
tapi puteri islam ane pena berkawad..
kite orang just buat bende yang orang pompuan buat je..
macam menjahit, memasak, wat folio, lengkap buku log n wat laporan..
huhu..
2 je yang aku suke buat..

tapi memang penat la..
hari rabu la hari yang paling memenat kn..
berlari-lari aku lepas balik dari koku..
sebab aku na buka koperasi la..
na jage kopesi..
memang tak de rehat la cam orang lain..
penat sangat..

kat unisza la sekarang ney..
koku hari sabtu..
hah!!!
ok la gak..
tak de la penat sangat nanti..
huhuhu..


p/s :  ingt niesa mse kat sek dulu koku xde la pentng sgt pon..
ckgu pon bole tolong ko tipu..
skunk ney ko kat u..
sume kne wat sndiri..
n koku itu penting la gak..
klu ko xckop jam krdit..
ko xbole dpat ostel nnti..
ko na kne dok umah sewe yg blom tntu selamat 2..
msty ko xna kn..
so wat betol4..
jangan main5..
:)

No comments:

Post a Comment