Wednesday 15 January 2014

Haiyaaaa MUET ku..!! haha



assalammualaikum..
sawat dii kha..


SELAMAT TAHUN BARU 2014..
tak terlambat lagikan untuk aku ucap selamat tahun baru.. huhu.. ketinggalan la aku ni..
AZAM?? apa tu, coklat ke, MCD ke, haha..
gurau.. gurau..
aku tak pernah tahu pon apa azam aku.. macam tak pernah ada je.. haha..
tapi takpe  la.. lupakan je.. tak penting pon untuk di ingat.. sbb ni bukan tujuan aku coret blog hari ni..

topik sebenar..

MUET oh MUET..
setelah hampir dua bulan lebih akhirnya result muet keluar..
mungkin harapan terlalu tinggi dan itu la sebenarnyer result aku..
(jangan ditanya band berapa, kerana itu adalah rahsia)
haha.. semua bnde na rahsia, bukan share la name nyer tu..

tapi walaubagaimanapun, aku tetap bersyukur dengan result muet sesi nov 2013, menangis dan bersedih pun tak guna.. benda dah jadi.. melainkan aku rajin sangat nak ambil lagi sekali MUET tu.... hahha

| ya Allah, aku bersyukur atas segala rezeki dan kejayaan yang telah kau berikan padaku, dan lebih aku bersyukur pada kau ya Allah, ketenangan yang telah kau berikan pada ku dalam menghadapi segala ujian
mu |


~~amin~~


No comments:

Post a Comment