Tuesday 13 November 2012

ini saja yang mampu..



assalamualaikum..
sawat dii kha..


ini saja yang aku mampu..
setelah sekian lama aku menunggu result final untuk sem 3 .. akhirnya keluar juga pada 12 November 2012..
agak menyedihkan juga la sebab aku nyer result setiap sem makin lame makin menurun la.. aku risau pulak sem depan macam mana dah la sekarang nie aku makin busy ngan jawatan aku ney.. MPP... 

ney la rupa result aku untuk sem 3..


hodoh kan rupa result aku..

tapi bak kata kak Diana, salah seorang MPP ..
" ok la tu nisa, dapat 3 juga kn.. lagi pon akak bangga la ngan nisa, mse na dekat final tu bukan nisa busy ke ngan minggu PRK n join banyak meeting.. tapi result ok .. tak payah na risau sangat la.. sem depan wat yang terbaek.."

thanks kak sebab bg semangat..

pastu aku cakap kat kat kak Shima salah seorang MPP gak..
" nape result nisa cam tu?, tapi tak pe la.. tapi kalau nisa na dapat dekan gak.. nisa kne 2 sem 3.67.. nanti mesti nisa akan dapat dekan.. takpe banyak mase lagi.. bole berusaha.. "

ok, kak shima.. saya akan pastikan saya dapat Dean List..

aku akan buktikan pada orang lain walaupon aku busy, aku akan dapat result yang terbaek.. 

| Ya Allah, bantu la aku dalam menuntut ilmu, kau permudahkanlah segala urusan ku, kau permudahkanlah segala urusan pembelajaran aku. kau jadikanlah aku seorang pelajar yang cemerlang dalam ketaatan padamu, Ya Allah.. |

~~ amin ~~

No comments:

Post a Comment