Thursday 20 June 2013

setelah sekian lama tinggalkan..




assalamualaikum..
sawat dii kha..

lama dah aku tinggal kan dunia malu aku, dunia malu aku zaman sekolah dulu je.. sekarang aku da berani untuk bercakap dan menegur orang lain..
nak dijadikan ceritanya..
haishhh malu betul aku, budak-budak ney pon cakap first time tengok aku betol-betol malu.. haha 
lawak pulak rasa..

tetiba mcam salah aku jugak, yang aku pergi buat cerita petang tadi buat apa kan da terkena dengan set-set MPP ney.. lebih -lebih lagi zairi, terkejut aku masa mula-mula masuk pejabat tadi.. blushing gile muka ( bak kata kak zaza) haha

tapi buat pengetahuan semua, aku tak pernah ada sikit pon perasaan kat shah ijam a.k.a shahrul tu.. aku sesaja buat cerita supaya berhenti menggosipkan aku dengan mamu.. last2 cerita aku tu memakan diri sendiri.. 

apa pon tak bole budak-budak ney..

No comments:

Post a Comment